Morgon

Godmorgon! Eftersom jag är uppe i ottan äter jag frukost själv idag och nu när jag ändå har vanan inne tänkte jag skriva lite här medan äggen kokar. Idag början VFUn, praktiken, jag har sett fram emot det här men nu helt plötsligt blev jag lite nervös, mest för hur jag ska hitta dit. Nu kom Ellinor upp precis, den hurtbullen skulle iväg och träna, den som ändå hade sån diciplin kvart över sex en tisdagsmorgon! Egentligen har jag inget speciellt att säga men kan påpeka att julen börjar närma sig. Yees! Önskar den som eventuellt läser det här en bra dag, hej och hå!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag blir glad av att läsa dina inlägg :)

2011-11-08 @ 20:30:23
URL: http://linniengland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0