Helgen som gick och nu är över

Klockan har passerat tolv och jag har alldelens för mycket socker i kroppen för att kunna sova. Tror jag. Annars kan det bero på att jag vaknade för sent imorse så det blir för tidigit att sova nu. Alternativt att det sitter i mitt huvud. I vilket fall som helst kan jag meddela att det har varit en bra helg. Tentan är som sagt gjord så det är ingen pluggpanik, jag har fått meddelande att jag kommer få CSN, vilket är bra för annars hade jag varit pank inom kort! Dessutom har vi varit och firat dia de muertos, jag, Ellinor, hennes läkarkompis Hanna och våran mexikanska vän Erick. Det var jättekul, kändes precis som i Mexico, vilket som säkert alla vet, jag gillar. Idag var Emma och Maria (vilka jag för övrigt inte har sett på mer än tre år) som gick i min klass på gymnasiet över på fika , jag slog på stort och gjorde paj som blev riktigt god (för att i Jessis anda skita i jantelagen och tycka att jag är bra) därav sockerchocken, har svårt att motstå det som är gott, speciellt om det finns glass till. Jag använde min energi till att göra någonting kreativt vilket resulterade i den här pärlplattan, inspirerad av helgen som gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0