Ett gott skratt förlänger livet...


...och idag har jag sett till att bli lite äldre. Ellinor och jag var precis på ICA för att handla lite för veckan, påvägen ut passade vi på att hugga ett par coronas. Har du leg med dig? frågade jag, eftertänksam som jag är. Det hade hon och vi gick till kassan. När vi kom dit och hade lastat upp allt på bandet visade Ellinor legget för kassörska(eftersom hon betalade). Därefter frågar kassörskan mig om jag också har leg, vilket jag inte hade och hon sa att vi tyvärr inte fick köpa coronan då (som för övrigt bara skulle stå och se fin ut i kylskåpet), hon ropade på en annan tjej och bad henne bära iväg dem igen, okej sa vi och fick hålla oss för skratt. Av den här händelsen kan jag bara dra slutsatsen att jag ser ut att vara max 17, grreat!

Kommentarer
Postat av: sara

Hej först och främst måste jag säga att det är otroligt roligt att du har börjat skriva igen. Sen tänkte jag även nämna att det var en rolig händelse som ni råkade ut för. Har hört andra som råkat ut för samma sak.

2011-11-14 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0