Tredje advent

Idag hände något fantasitiskt. Jag har i några månaders tid velat ha en grön soffa och i förmiddags när jag skulle gå och handla för kvällens adventsfirande passerade jag utanför soprummet där det stod exakt en sådan soffa som jag drömt om. På soffan låg en lapp där det stod att soffan var hel och ren och bortskänkes. Jag sprang för allt jag var värd upp till Ellinor och som fick komma ner och hjälpa mig att bära upp soffan, vilken lycka!

Senare på kvällen hade vi adventsfika/piñatakraschning med Erick och Elin, här kommer några bilder från det. Piñatan spenderade jag för övrigt tre dagar att göra utan särskillt imponerade resultat, bättre lycka nästa gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0