Röstat och klart

Nu har jag gjort min medborgeliga plikt och gått till svenska konsulatatet och röstat. Nu är det bara att vänta och hoppas. Det var mycket mer rörigt än jag trodde att det skulle vara där borta och jag blev nervös att jag skulle ha råkat stoppa fel papper i kuverten. Något som gjorde mig arg var att Sverige Demokraterna hade en egen valsedel och inte FI. Varför ska de ha det lättare att rösta? Vem bestämmer det? Det är bara att hoppas att de inte tar sig över fyraprocentspärren så man slipper skämmas över att vara svensk.

Kommentarer
Postat av: Linn Antonsson

Uppdatera gärna! Jag kollar ofta om du skrivit något nytt :)

2010-09-22 @ 09:32:09
Postat av: Emelie

Jag håller med Linn! :)

2010-09-27 @ 16:20:28
Postat av: Johanna

Nä nu tycker jag det är dags för en uppdatering Lovisa!

2010-09-28 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0