Våren är kommen

Det verkar som att våren kommer till Sävar också iår och det märks, inte minst på människorna som verkar mycket gladare.

Hurtig som jag är var jag ute och sprang imorse, då mötte jag först ett par som jag aldrig hade sett förrut, jag kollade på dem och kollade sedan bort när jag hade konstaterat att det inte var några jag kände. "Hej!" sa då mannen och sen sa kvinnan samma sak, "hej hej" sa jag lite förvirrad men glad att de hejjade.

Jag hann inte mer än ett par hundra meter till så mötte jag en gubbe som var ute på promenad, han stannade och började applådera och sa "det är bra! du leder!!". Honom skrattade jag bara åt men mer peppad än nånsin ökade jag tempot och fortsatte på grymt bra humör resten av springturen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Härlig gubbe det du :D

2010-05-05 @ 18:17:16
URL: http://jessicamotvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0