Valborg

Nu är en av årets höjdpunkter över igen. Valborg firades som sig bör i Uppsala. Jag bestämde mig för att dokumentera ordentligt, det gjorde också Sara och Evelina och snälla som de är fick jag sno även deras bilder.



På torsdag anlände jag till Uppsala, då mötte Linn mig på stan och träffade vi Lotta och hennes kompis Vendela som var på väg in på Norrlands.



Såhär glad ska man vara på Valborg



Tidig morgon i väntan på forsränningen vid Fyrisån.

 



Snyggaste flotten, tillhörande Linns korridorskompis som onekligen verkade nervös ett par timmar innan när vi träffade honom i köket, men han överlevde trots allt fallet i forsen.





40 000 påstod de att det var där, tvivlar på att det är sant men mycket folk var det.



Efter forsränningen bar det iväg till ekonomikumparken.


























Fisken Evelina






Linn är på g som vanligt



Demonstration på gång

Sara laddar med en macka









Efter demonstrationen var vi så inspirerade att vi var tvungna att fortsätta sprida budskapet i korridorsköket


 


Kommentarer
Postat av: Sara

Har du sett Johannas min på bilden med den gröna containern med massa flaskor och ölburkar. JÄTTEROLIG!

2010-05-03 @ 14:14:43
URL: http://smoragsvadgott.blogg.se/
Postat av: sofia

hoppas du hade en rolig helg, det verkar så! var det roligt på demonstrationen?

2010-05-03 @ 18:13:17
URL: http://mynameissophiaa.blogspot.com
Postat av: johanna

haha sara.. jag vet. Vad har hänt med din blogg förresten? Länken funkar inte

2010-05-04 @ 10:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0