Idag är det Norges nationaldag

Nu vet jag att det var länge sedan jag skrev och jag bara skjuter på det hela tiden. Grejen är att det har varit kalasfint väder och då är det inte lika kul att sitta inne vid datorn.

Idag är dagen som vi firar mer än Sveriges nationaldag, nämligen Norges nationaldag, jag gissar att ingen har undgått det men det känns fel att inte nämna det.


I helgen har jag i alla fall varit en sväng till mormor, sedan har vi tagit ner staketet och hos Ylva var det golördagsmiddag med henne och Sofia, sen gick vi ut på kvällen. Eftersom det är mycket roligare att ta bilder på sommaren har jag och Saga börjat använda kamerorna på allvar så jag kan utlova mycket bilder framöver, här kommer några.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0