Tentaförvirring

Idag var det dax för tenta igen. Det är konstigt för att jag hatar att gå mot en tenta men jag älskar samtidigt att gå vägen mellan universitetet och östra paviljongen, anledningen till att jag älskar det är för att man ser så mycket spännande människor där, jag vet egentligen inte varför alla spännande går på den vägen.

Efter en tenta som totallt tömde mitt huvud skulle jag gå tillbaka och då kom en kille på cykel som undrade åt vilket håll Sofiehem var, mitt hjärnsläpp satt fortfarande i så jag hade ingen aning. Han undrade då istället vilken stadsdel vi var på (vi stod precis bredvid Ålidhemscentrum) "jag vet inte" sa jag igen "jag tror vi är på universitetsområdet". Det måste ha stått illa till i mitt huvud just då.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, då håller jag tummarna för att det gick bätre på tentan ;) du använde nog upp alla hjärnceller på tentan, ja, så var det nog.. :P

2010-05-28 @ 16:58:22
URL: http://mynameissophiaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0