Sjätte maj

Nu har jag två dagar i rad gått ur duschen för att någon minut senare komma på att jag har glömt att skölja ur balsamet, det kan ju inte vara till hundra procent normalt. Överhuvudtaget har jag börjat bli totalsnurrig.

Idag gjorde jag en presentation om hur nyår firas i olika kulturer. Man vet aldrig med mig, ibland kan mina redovisningar bli riktigt bra och ibland kan de sluta i total katastof. Ett bra exempel på när det slutade i katastrof var när jag på gymnasiet skulle göra en redovisning i engelska och tappade totalt allt och blev så nervös att jag bara gav upp och ställde mig med ansiktet mot väggen. Idag gick det i alla fall bra, när jag ställde mig längst fram i klassrummet drabbades jag först mer eller mindre av panik men det gick över ganska fort för alla såg så snälla ut och jag lyckades säga allt jag skulle ha sagt på ett bra sätt.

Vad Jessi, Ragna och jag gjorde på eftermiddagen vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. Vi for till ett ställe där de sminkade oss och tog massor av bilder. Jag såg helt seriöst ut som en clown och jag var till och med rädd att folk skulle se mig i bilen påvägen hem, men det var en upplevlse det med.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, jag kände lite samma känsla när jag cyklade hem. Det var nog mer smink på mitt ansikte är någonsin tidigare :O

2010-05-09 @ 09:24:20
URL: http://jessicamotvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0