Grillning hos Ragna

Idag cyklade jag in till stan igen för det var grillning på gång hos Ragna. Jag tänkte på en grej när jag cyklade förbi Mariehem och såg en Ford som såg ut som en folkvagnsbuss. Om man bäst ska förklara hur den ser ut, hur ska man då säga? Det var en retorisk fråga eftersom ingen ändå kan svara. Mina två alternativ är Folkvagns Ford eller Fordbuss, det logiska vore ju Fordbuss, då byter man ju ut Folkvagn mot Ford men i mitt huvud låter Folkvagns Ford mycket bättre och man förstår mer vad som menas med det än om man säger Fordbuss.

Hos Ragna var det fint och enormt stort, lägenheten var minst dubbelt så stor som den hade varit i mitt huvud. Jag överlåter berättandet till bilderna.


Kommentarer
Postat av: sofia

åh, vilken stor och härlig balkong hon har! mycket grillning där i sommar hoppas jag på ;)

2010-05-19 @ 16:14:27
URL: http://mynameissophiaa.blogspot.com
Postat av: Jessica

Ah, grilla är verkligen något jag kan göra varje dag utan att bli less :D Hoppas det blir fler gånger i sommar!

2010-05-20 @ 14:26:34
URL: http://jessicamotvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0