En riktigt bra helg med födelsedag

Hej hej hej! Nu har jag blivit dålig på att skriva men nu gör jag det i alla fall. Linn, mamma, Sara, Johanna, Saga och Camilla sitter i soffan och ser på en romantisk komedi. Eftersom jag inte står ut med sådana filmer passar jag på att skriva här.

Helgen har varit kalaskul, i lördags var jag hos Sofia för att självaste kronprincessan skulle gifta sig och de hade ordnat storkalas. Vi åt miljoner goda grejer och satt framför tvn i timmar. Senare på kvällen for jag med Sara och Johanna till Jessi och efter det bar det iväg till Rex, där jag aldrig har varit förrut, vi dansade till det jag i normala fall skulle kalla skitmusik men det var kul!

Igår fyllde jag år och då for vi med mormor till Klabböle och sedan gick jag och Saga till stan, påvägen träffade vi en väldigt annorlunda engelsktalande kille på moppe som sökte efter hjortron. Tyvärr kunde vi inte hjälpa honom men jag hoppas han hittade sina hjortron. Chansen är i och för sig inte så stor för att jag har fått höra att det inte är säsong för det än. På kvällen kom mina vänner och vi åt tårta!


Jag målar naglarna medan mamma och pappa fixar tårtan, en av många fördelar med att fylla år;)

I Klabböle med mormor


Vuxenbordet blev inte så stort i år

Kommentarer
Postat av: Lotta

vilken bra födelsedag! :D vi måste ju testa de andra spelen nån gång!

2010-06-26 @ 18:39:15
URL: http://mynameissophiaa.blogspot.com
Postat av: sara

Bilden på mig och jessica är rätt komisk om man ser mig utan armar och kropp, då består jag bara av ett huvud med stump.

2010-06-27 @ 14:11:53
URL: http://smorgasvadgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0