Dagar som man bara blir less på sig själv

Idag är definitivt en sån dag. Igår också egentligen. Anledningen till att jag blev less på mig igår var att jag hällde nykokat kaffe över alla mina böcker, kläder och mobilen. Böckerna klarade sig hyfsat, de går att läsa i alla fall, kläder kan man tvätta men mobilen pajjade. När jag öppnade den var det fullt med kaffe i den, sen provade jag att använda den och det gick inte, jag försökte torka den med hårtorken men det verkar vara kört. Nu använder jag Sagas gamla mobil och är utan alla nummer.

Idag skulle jag precis börja skriva på min Comparative Analysis när jag fick ett mail från min lärare där det står att jag bland minst trettio andra inte har klarat grammatiktentan. Såhär i efterhand var det sjukt onödigt att jag blev dumsnål och inte köpte grammatikboken.

I ren ilska for jag ut och sprang, halvvägs, efter typ 5 km känner jag att det är alldelens för varmt och jag har mjälltugg. Jag springer vidare typ en kilometer men måste ge upp i vetskapen att det inte går att plåga sig igenom fyra km till. När jag ska sätta mig, som den smidiga person jag är knockar jag mig själv med knät i hakan och biter mig i tungan och där satt jag totalt uppgiven under en gran. Det värsta ändå är den skamfyllda promenaden hem när det är så uppenbart att man är ute för att springa men har gett upp.

Nu har jag gnällt klart. Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: sofia

stackare! du har mitt medlidande! men jag måste erkänna att jag började skratta när jag läste att du knockade dig själv, hahahahaha! ;)

2010-06-03 @ 00:25:09
URL: http://mynameissophiaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0