vad jag har tänkt på

Jag tänkte att jag ska hålla mig kortfattad och bara skriva sånt som jag har tänkt på senaste tiden.

Robyns musik är underskattad av många, även av mig fram till nyss. Gudrun Schyman är min favoritpolitiker just nu men jag tänker inte rösta på henne i valet. Jag tycker egentligen jättemycket om mitt sommarjobb. Det är kul att köra bil i Gunnismark för där hejjar alla. Billie the vision and the dancers är fortfarande grymma. Igår såg jag en man med en lie för första gången i mitt liv på elljusspåret, idag såg jag honom på samma ställe, fortfarande med en lie. Sol är roligare än moln och värme bättre än kyla. Obama var inte lika bra som jag trodde förrut. Frida Kahlo var beundransvärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0