Barcelona

Jag vet egentligen inte var jag ska börja eller var jag ska sluta. Nu sitter jag i alla fall på ett vandrarhem mitt i Barcelona där jag delar rum med bara jättetrevliga människor. Folk här verkar förstå min halvknackliga spanska och jag förstår dem. På vägen hit har jag tappat bort och återfått både pass och flygbiljett på arlanda innan jag ens visste att de var borta, sett en äldre man vandra naken som ingenting längs en stor gata, gått vilse x antal gånger och sist men inte minst faktiskt hittat ett rum som jag ska få flytta in i imorgonbitti och även om rummet verkar jättebra skulle jag om sanningen ska fram kunna stanna på det här vandrarhemmet för jag trivs så bra.

Idag är förresten en stor dag för Sara fyller 23!! Nästan ingen ungdom längre, grattis grattis grattis!

Kommentarer
Postat av: sofia

tappat bort pass och flygbiljett?! hur gick det till?? vad skönt att du ar fixat ett rum iaf! :D

2010-09-02 @ 12:06:19
URL: http://mynameissophiaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0