Tillbaka

Nu banne mig ska jag börja blogga igen, känner att uppehållet har varit tillräckligt långt och i Sävar finns det ingenting alls att göra. Egentligen kanske det är lite motsägelsefullt att börja blogga när ingenting händer för då har man förmodligen ingenting att skriva om heller men jag tänker fortfarande göra det för när jag faktiskt har något att skriva om finns det ju ändå ingen tid att skriva.

Jag har varit sjuk i över en vecka nu, det släpper liksom inte, jag har två gånger försökt trotsa min sjukdom och båda gångerna misslyckats. Ena gången var det arbetsintervju då jag inte hade någon röst och andra idag när jag for på föreläsning men fick fara hem efter halva. Även om jag inte kan gå på föreläsningarna och min hjärna inte riktigt hänger med när jag pluggar så tänkte jag idag ta tag i det amerikanska lagsystemet så jag började genom att försöka vara lite amatörkreativ och åstakom den här plankan.


Tvivlar på att den här plankan kommer hjälpa mig mycket men nu finns den där i alla fall så jag kan kolla på Obama och känna mig glad över att republikanerna tillslut blev besegrade efter åtta år med Bush.

Kommentarer
Postat av: Linn

Great! Jag gillar att du är tillbaka! Och har du lust kan vi alltid diskutera amerikansk politik :)

2010-04-14 @ 18:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0