Pappas pannkaksmiddag



Idag var pappa hemma först och han lagade därför också middagen, pannkakor. De här bilderna kanske kräver en förklaring.

Jag åt en pannkaka till middag och pappa skulle ge mig en till men jag sa "nej jag vill inte ha en till pannkaka" men mamma insisterade att jag skulle ha en så jag sa "okej jag tar den sista lilla" som jag hade hört att pappa skulle göra, då insåg jag inte att han var helt seriös när han sa att han skulle göra en liten sista pannkaka. Jag tog en bild för att demonstrera min pannkaka och vad Saga fick också.

Eftersom mamma såg ut som en länsstyrelsearbetare dagen till ära i sin nya kavaj tyckte vi att hon också skulle vara med på ett kort "nu när vi har kostat på ny kavaj och permantent får du ställa upp" tyckte pappa, hon vägrade men jag lyckades ändå hyfsat med bilden.

Jag vet inte riktigt hur det sista hände men av någon anledning kastade pappa sylt i ansiktet på Saga, Saga ger igen och pappa springer och låser in sig på toan för att inte Saga ska slänga mer sylt på honom, men enligt henne har han kastat mer sylt på henne. Han kommer ut och blir åter attackerad.

Det var i stora drag fredagsmiddagen på Sågforvägen 1.

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, tur att man blir uppdaterad att allt är som vanligt ;)

2010-04-23 @ 22:36:23
Postat av: markkoz

im sorry to disappoint u but those arent pancakes those are "crepes" hahahahahaha so u should change that in ur blog haha

2010-04-26 @ 08:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0