pluggundvikarblogginlägg

hallåhallå!
Tänkte börja med ett tips, jag var just på affärn och på godishyllan såg jag nåt som jag sedan länge hade glömt "kick"! fast det känns som att dom har hetat nåt annat, snarlikt, förrut, väldigt goda är dom.

Imorse när jag var påväg till universitetet tänkte jag på en grej. När jag var på en lektion i spanien skulle vi visa vilket kroppsspråk som man använder när man pratar och jag funderade på hur man gör när man vill säga förlåt utan att kunna kommunicera på annat sätt typ. På väg till affäreren idag gick jag bakom två tjejer som jag tror pratade nåt slags afrikanskt språk om jag inte var helt fel ute, hur som helst gick dom väldigt sakta och jag ville gå förbi. Eftersom jag hade så rejäla skor gick jag om i snöslasken och när jag skulle ta sista steget därifrån halvhoppade jag, som om mitt undermedvetna sa åt mig att göra det. Slasken skvättade på en av tjejerna, jag visste inte om hon pratade svenska så jag sa typ "förlåtförlåtförlåt" och försökte på nåt sätt visa vad jag menade. Så nu vet jag hur man gör det för hon såg mindre arg ut jämfört med vad hon gjorde sekunden efter jag hoppade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kan du följa...



http://sarasventilationsblogg.blogspot.com/

2009-03-13 @ 20:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0