uppdatering

hallå hallå, nu var det länge sen. Jag har utlovat en uppdatering så jag antar att jag får lov att göra en. Sen jag skrev sist har jag kommit tillbaka till sverige, flyttat till uppsala, varit en sväng till barcelona, missat flyget hem, köpt en ny biljett (för 2200(!)) och anlänt i sverige igen.

Nu bor jag alltså i uppsala, här är det trevligt men enormt halkigt, man liksom snubblar fram överallt för det går inte att gå normalt och det är supergrusat men ändå så halkar man till när man som minst anar det. Men fördelen är att det inte bara är jag som halkar och ser dum ut.

Nu ska jag en sväng till linn för att lämna två matlådor, ett par skor och hämta ett täcke så sofia kan sova här i helgen. tjao

Kommentarer
Postat av: Ragna

Vad kul att äntligen ha något nytt att läsa på din sida! Haha.

Hörde om flygbiljetten, surt!

2009-03-17 @ 17:59:10
URL: http://www.ragwen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0