valenciavalencia

OKEJ! En gång för alla ska jag skriva i alla fall ett sista inlägg innan jag far hem så jag kan ha lite bättre samvete! Jag har varit i Valencia i över två månader nu och jag kan bara konstatera att jag stormtrivs här! Men samtidigt tycker jag att det är en perfekt tid att fara hem precis till lucia för då kommer man hem mitt i julstämningen, mycket bättre än att fara i typ oktober eller november! Det finns mycket positiva grejer med den här staden, till exempel är i stort sätt alla trevliga, det finns massa roliga grejer att göra och man lär sig spanska här! Vilket trots allt var målet med den här resan.

Förra helgen var mamma här på visit, vi for till Barcelona, det var inte alls fel, dessutom känns det bra att ha varit dit när jag ändå är så nära liksom. Annars har jag bara varit på småutflykter till städer nära Valencia med en bil som en som en fransman som bodde i min lägenhet förrut hade fått gratis.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer egentligen förutom att jag är sjukt nöjd med tillvaron här men det ska bli superkul att komma hem och träffa alla igen om tre veckor(!)


Jag gillar den här bilden!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej Lollofian!!

Gissa om jag blev förvånad när jag på måfå gick in på din blogg och såg att du skrivit. Bra jobbat! Det ska bli så kul när du kommer hem, jag längtar. Kul att du har det så bra. Vi ses om 22 dagar!

2008-11-21 @ 09:53:18
URL: http://linnskrypin.blogg.se/
Postat av: Saga

hej!

Linn kom in och sa att du hade skrivit på bloggen och jag blev riktigt förvånad!!

Ha det bra!

2008-11-21 @ 14:16:03
URL: http://antonssson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ska bli riktigt kul att ses om hur många dagar det nu är kvar, blir kanske lite kalas hemmas hos mig på mariehem då! :D

2008-11-21 @ 23:24:47
Postat av: Sofia

det var en fin bild :D helena såg så genuint glad ut! (inte för att hon inte brukar se glad ut, men du fattar vad jag menar) jättekul att du trivs, men ännu roligare att du ska komma hem snart, för oss iaf :D

2008-11-22 @ 17:14:34
URL: http://mynameissophia.blogg.se/
Postat av: sara

Vi ses längre fram mot jul. Men det känns roligare att veta att du snart är i Sverige, även om vi inte kommer att befinna oss i samma stad. KRAM

2008-11-22 @ 19:27:24
Postat av: sofia

Ååååhhh! kommer du hem nu?!

jag har uppriktigt saknat dig. du måste komma över till mig bums när du är på hemmaplan igen. våga inte vänta! Jag kan bjuda på... Kaffe! och sen kan jag köpa nån bulle eller nåt, för jag har tyvärr ingen ugn. Va glad jag blir att du har haft det bra, jag har förresten fått ett fast jobb nu, men vi kan prata om allt när du kommer hem! HeM.



Mitt liv har blivit urholkat.



KRAMAR

2008-11-23 @ 14:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0