Idag var det sommar i Valencia

Idag bestämde jag mig för att göra nånting av mitt liv och därför började jag gå mot museet. På vägen märkte jag att det var soligt och alldelens för varmt för min jacka och halsduk. Det kändes som ett slöseri att vara inne en dag som denna så därför gick jag till den stora stora parken som går runt Valencia och det var folk överallt! Jag trodde nästan att jag drömde,folk låg och läste och solade i gräset och dessutom luktade det exakt som på nydala. Helt sjukt. Senare idag for jag på en slags 3d bio med rodriguez som bor i min lägenhet och hans brorsa som var och hälsade på. Dom skulle in till stan sen men jag tog mitt förnuft tillfånga och bestämde mig för att gå hem och plugga, påvägen hem såg  jag att det var 19 grader ute, men jag är säker på att det var ännu varmare på dagen. Det var typ det jag ville rapportera, jag såg värsta snöiga bilden på linns blogg idag, då saknade jag snön jättemycket, men ändå är jag så nöjd med att det fortfarande är så fint här och taxichauffören som vi åkte med till bion sa att det kommer vara i stort sett samma väder här i december som det är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0