fotboll

Idag var Linn och jag på en UIK match mot linköping, det var skit spännande, först gjorde umeå ett mål och sen gjorde linköping ett direkt efter och sen blev det 2-2 helt plötsligt och i den sista, 94e minuten gjorde linköping ett sista mål, riktigt surt! Egentligen tycker jag inte särskillt mycket om fotboll men när man väl är där är det spännande, dessutom är det trevligt att fika i pausen. Jag tycker dock att det är lite illa att uik inte kan vinna den enda gång jag har tagit mig dit för att se dem när de alltid vinner annars! hursomhelst är de bra och jag tänker se dem igen bara för att se dem vinna!

UIK har en ny spelare från Japan som heter Mami Yamaguchi, Linn sa till mig att hon hette Tamagotchi, det tyckte i alla fall jag var kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0