sommarlov!

Nu är jobbet slut! äntligen! inte för att jag har tyckt att det har varit plågsamt på något vis men det är ändå alltid skönt att vara ledig. Det jag tyvärr måste börja med att ta tag i är att gå till arbetsförmedlingen samt lösa ett fett i-lands problem som jag har haft, nämnligen att städa sängen som jag inte har kunna sova i på fem dagar på grund av att jag har haft så mycket grejer på den. Istället har jag sovit i min tvåsittssoffa som inte alltid är så bekväm. Men sen ska jag bara göra roliga grejer!! UNDERBART!!

Kommentarer
Postat av: Ellen Johnson

HEJ LOVISA! hoppas att du har det bra, och det låter det ju faktiskt som :) jag råkade just dregla tandkrämslödder på mina tajts, det var inte så bra... nåja, dom går att tvätta! ville som bara säga hej :)

kramar från ellen med den charmerande hickan

2008-07-10 @ 22:42:31
Postat av: Ragna Wennström

Grattis till sommarlovet! Mitt är typ slut nu...fem "underbara" (ironisk!) arbetveckor framför mig, och första arbetsdagen idag gick bara sååå sakta!

2008-07-14 @ 19:17:09
URL: http://ragwen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0