Dagens klantigaste

Idag när jag var på jobbet stod karl som jag jobbar med och pekade på nånting med penseln, samtidigt skulle jag plocka upp mina handskar från marken, då, smidig som jag är gick jag med ögat först rakt in i penseln utan att se den och fick därmed ett grönt  öga. Det gjorde i och för sig inte så mycket, jag är ett stort fan av färgen grön och dessutom har jag redan gröna ögon så det kunde ju inte passa bättre OCH färgen var umeå grön. Jag tvättade dock bort färgen när jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: Lotta

vad roligt att du har kommit igång med bloggen igen! osis det där med penseln! men tur att det var grönt ;) jag håller med om att helgerna känns värst dyrbara när man jobbar! man ska hinna så mycket, men samtidigt ta det lugnt, det går inte riktigt ihop. men men... vila får man väl göra sen. hejsvejs!

2008-07-02 @ 15:24:25
Postat av: sara

ja men du har nog fått några men av den här incidenten... :P

2008-07-03 @ 20:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0