Yoga

Eftersom jag nu har ett guldterminskort på simhallen i sävar måste jag gå på allting nån gång och idag var jag på yoga! Det var ganska kul fast det är lugnt, man blir så trött. Jag vet inte riktigt om det är min grej, kanske.

Nu sitter jag och lyssnar på R.E.M., automatic for the people skivan, väldigt bra, har dock till för någon dag sedan trott att den har hetat atomic for the people, vet inte varför.

För övrigt har jag en äcklig genomskinlig spindel som som går på mina väggar och flyger i taket, dessutom har den byggt ett enormt nät, tyvärr har jag inte handlingskraft nog att göra något åt saken.

Kommentarer
Postat av: Sanna

orka inte gå upp för trappan.. ;)

2008-01-15 @ 09:08:11
URL: http://trottoarblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0