Skaffa hund!

Jag har tänkt på en till grej också när jag ändå inte gör nånting bättre.

Alla som vill underlätta saker för mig när jag är ute och går borde skaffa hund. Det är så sjukt svårt att känna igen människor när dom går på kvällen, alla ser likadana ut och då vet man ju inte vilka man måste hejja ifall man känner dom. Så därför tänkte jag att alla kan skaffa hund för det är mycket enklare att känna igen en hund än en människa, eller kombinationen, om man vet att hunden och människan hör ihop. För man vet antagligen vilken hund folk man känner har, det kan dock vara svårt att se skillnad på två hundar som liknar varandra men om man då tror att man känner igen hunden kan man kolla på ägaren och då kanske inte den ser ut att höra ihop med hunden som man trodde att man kände, då behöver man inte hejja och problemet är löst!

Kommentarer
Postat av: sara

då måste förutsättningarna va så att alla skaffar olika raser annars kanske det blir ännu mer förvirrande. :P bra tanke i alla fall!

2008-01-09 @ 16:49:40
URL: http://smorgasvadgott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0