Min nya favoritdag

Kings of convenience kommer till Umeå på tisdag, jag blev glad men inte i närheten så glad som Sofia blev, då blev jag gladare när hon var så glad! Vi ska gå och se dem. Minst två veckor framöver kommer tisdag att vara min favoritdag. Nästa tisdag är kings of convenience och tisdagen därpå är det fettisdag som jag har väntat på i ett år, äntligen!

Idag bakade jag en kladdkaka, grattis min spanska grupp! Vi är lite tyska steg 5 wannabes och har infört fika på lektionen på onsdagseftermiddagen. Imorgon är det min tur.

Efter jag hade bakat kladdkakan for jag till simhallen för att deltaga i fyspower, vilket för övrigt var fruktansvärt jobbigt. Efter som min enda kompis som brukade vara där ofta har övergett sävar för iksu (känn dig träffad lotta!) så känner jag ingen där. På grund av detta bestämde jag mig för att göra ett ärligt försök att verka trevlig. Jag försökte le lite nu och då och se allmänt vänlig ut, ibland hejjade jag de jag kände igen, fick dock ingen vidare respons. Min plan är att nästa gång le åt alla med alla tänder och tydligt säga hej till alla jag möter eller har chansen att hejja, risken blir att folk tycker att jag bara är obehaglig, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅÅåååååhhh! Det ska bli så kul, kul kul!!! det finns inte!!
Nu har jag lämnat in Nk:provet, sofia är pleased :)

2008-01-23 @ 00:36:43
URL: http://litengulkatt.blogg.se
Postat av: sara

Alla blir glad av ett ledende! Men iblnad hinner man inte ge en reaktion tillbaka för att visa sin tacksamhet till glada människor, håll ut respons kommer nog att komma ;)

2008-01-23 @ 13:30:46
URL: http://smorgasvadgott.blogg.se
Postat av: Lotta

jag tycker att det låter som en alldeles ypperlig plan! folk borde vara lite gladare och man borde inte vara rädd för att säga hej! det är ju så trevligt :D you go, lovisa!

2008-01-24 @ 20:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0