Middagen

image68

Pappa var hemma med Saga idag och lagade därför middagen. Det var god pannkaka, mamma bad om ursäkt och sa att hon skulle lämna bordet, pappa sa att det var ju bra att hon inte skulle ta med sig bordet och skrattade åt sitt eget skämt, jag skrattade också, lite åt skämtet, mest åt honom.

Saga kom in till mitt rum för en stund sedan, då sa jag att hon skulle få höra en låt med doktor kosmos, hon sa jag vill inte höra dem. Jag sa att hon kanske skulle gilla dem, hon sa att hon inte ville gilla dem, jag frågade varför och anledningen var följande "meh, man kan ju inte heta doktor kosmos".

Kommentarer
Postat av: sara

aha kul att läsa en uppdatering av detta inlägg, och en fin bild på en pankaka. gott!

2008-01-28 @ 21:26:56
URL: http://smorgasvadgott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0