idag och imorgon

Nu har jag varit på vattengympa med johanna och tanter och gubbar, det var intressant och jobbigare än jag trodde. Jag hade lite svårt att fatta tekniken, men det var kul i alla fall! När det var slut frågade ledaren om det fanns några önskemål eftersom hon skulle göra ett nytt program typ. Det fanns många förslag, speciellt på musiken, det önskades dansband, 70- och 60-talsmusik. Får se hur det blir med det där.

När jag kom hem slog jag på tvn, där såg jag ingen mindre än brandon från beverly hills! Han såg exakt likadan ut förrutom att han hade hur mycket rynkor som helst, han slog ner nån tjej, sen orkade jag inte se på det mer.

Imorgon har jag tänkt skaffa en ukulele, vet inte om jag kommer lyckas lära mig spela på den men det kan vara värt ett försök, jag har hört rykten om att det ska vara extrapris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0