Tandläkarskräcken

Igårkväll var jag vaken ganska länge, då jag är det har jag en tendens som förmodligen alla andra att tänka på saker jag inte vill tänka på. Igår var det tandläkaren och mina tänder. Ju längre jag tänkte på det desdå mer övertygad blev jag att jag faktiskt hade ont i tänderna och förmodligen hål i varenda en av dem. Under hela mitt liv har jag aldrig varit rädd för tandläkaren men det senaste året har skräcken byggts upp. Detta kan bero på att sist jag var där påstod min tandläkare att jag absolut behövde tandställning, vilket inte känns så kul när man är 18, speciellt eftersom jag aldrig tidigare hade stört mig på mina tänder. Jag blir också anklagad för att dricka för mycket läsk, vilket jag för övrigt aldrig gör. Hursomhelst, min plan är att inte gå till tandläkaren förrän jag har flyttat så att jag kan få en annan möjligen lite snällare tandläkare, nu har jag en perfekt anledning att flytta härifrån fort.

Kommentarer
Postat av: Lotta

smart plan ;) eller så inte..? men hoppas att du inte behöver tandställning i alla fall!

2008-02-02 @ 20:25:38
Postat av: Lotta

Lovisa! Jag kräver en uppdatering av bloggen, omgående!! Vad händer i ditt liv?!

2008-02-05 @ 20:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0