Nu förstår jag!

Till att börja med vill jag be om ursäkt till dem som har lagt märke till att jag har varit dålig på att skriva på slutet, klagomål har utdelats och jag har tagit dem till mig.

Hur som helst så har jag börjat ta tag i träningen på allvar. Idag var jag på Fyspower, det är inte att leka med. I studion, som var platsen för träningen fanns väldigt många speglar, på gott och ont skulle jag vilja säga. Nu och då har jag fått höra att jag har lite annorlunda springstil men jag har aldrig förstått vad folken menar och fortsatt springa som jag gör utan vetskap om hur det egentligen ser ut. Nu vet jag. Det går inte ens att beskriva men benen flyger liksom utom kontroll. Jag försökte korrigera min springstil men det krävs nog en hel del arbete för att lyckas, det är dock bra att jag vet nu.

Det viktigaste ska inte glömmas, idag var FETTISDAG, dagen vi alla har väntat på sedan februari 2007. Hoppas alla har fått minst en semla. I annat fall kan jag tipsa om att de bara kostar 10 spänn på ica någonstans, det läste jag i tidningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0