Vår!

Idag förklarar jag våren påbörjad! Förutom glassen på stan har jag gjort andra våriga grejer. Saga och jag var ute och försökte spela brännboll, fotboll, hoppa hopprep och cykla och sånt. Dessutom sprang hon och jag en kort stäcka, vet inte längden på den men hon vann stort! det knäckte mig. Detta ledde till att jag efter några stadiga tårtbitar for ut och sprang fem kilometer och tröstade mig med att saga inte skulle palla det. Det är i och för sig bra att hon är snabb, hon är ju trotsallt innebandy spelare. Det är bara att inse att hon kommer bli bättre än mig på mycket framöver.

Kommentarer
Postat av: Sofia

ah? närdå??
ikväll?
för sent... tyvärr. men när helst annars du vill! :)

2008-04-17 @ 22:28:45
URL: http://litengulkatt.blogg.se
Postat av: Linn

Pinsamt att erkänna, men Saga är snabbare än mig på kortare sträckor också! Lovisa vi måste träna 60 meter i hemlighet i sommar!

2008-04-18 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0