valborg idag

hejåhå! nu var det länge sen.
Anledningen till att jag måste skriva är att det hände något spännande imorse. Eller så spännande vet jag inte om jag kan kalla det. Hur som helst, imorse gick jag från körskolan och när jag var på stan runt halv nio såg jag självaste Staffan Ling i egen hög person. Det kan hända att det inte låter så speciellt, men tänk på det. Han satt i samma husvagn som Lasse Åberg och Jon Skolmen när de spelade in Snowroller, det är ända lite ärofyllt.

I en undersökning på aftonbladet läste jag i dag att 40%(!) använder brun utan sol. Det är också ganska facinerande, här har jag gått och trott att jag har varit blekare än jättemånga andra när de i självaste verket har varit täckta av brun utan sol. Ganska uppmuntrande måste jag säga.

Om en halvtimme ska jag till Johanna och käka pizza, det blir trevligt! Hoppas alla får en bra valborg! hejhej!

Kommentarer
Postat av: Sofia

det är klart att man använder lite brun utan sol ibland! iaf på våren när man måste börja visa sina vita ben :P

2008-05-01 @ 15:28:17
URL: http://mynameissophia.blogg.se
Postat av: Ragna Wennström

Jag har faktiskt flygit brevid Staffan Ling, fast någon husvagn satt han inte i då. Det lät iaf grymmt, inte vilken husvagn som helst! :P
Min solbränna är då inte falsk, jag kör på "brun med sol" hahah Lika effektivt det! Fast hudcancern får bli ett senare problem...

2008-05-01 @ 17:39:41
URL: http://ragwen.blogspot.com
Postat av: Ragna Wennström

Jag har faktiskt flygit brevid Staffan Ling, fast någon husvagn satt han inte i då. Det lät iaf grymmt, inte vilken husvagn som helst! :P
Min solbränna är då inte falsk, jag kör på "brun med sol" hahah Lika effektivt det! Fast hudcancern får bli ett senare problem...

2008-05-01 @ 17:39:58
URL: http://ragwen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0