Uppsala återigen

Då var jag här igen, Uppsala, staden där man går med sina barn i koppel och där fåglarna skriker som högst men framför allt staden där solen skiner när det är molnigt i Umeå!

Idag var vi inte i Uppsala, vi for till Stockholm, huvudstaden, det är också en trevlig stad, säger endel, andra inte. Man kan säga vad man vill om stockholm men dom har en hel del roliga grejer, jag älskar t ex kulturens hus, det gör inte linn vill jag lova, men hon fick stå ut med det ännu en gång. Linn hade också hittat en brittisk affär där de hade massa brittiska saker, chips och sånt, det var trevligt man trodde nästan att man var i england fast man inte var det. Sedan spenderade vi en heldel tid på pressbyron och seven eleven för att linn var så hungrig, vid den tiden hade sara som också var med oss redan farit tillbaka till uppsala, hon skulle till en som hette ica.

Jag gjorde förresten en upptäckt idag, som jag förstår också är tidigare upptäckt, nämnligen att det är ganska roligt med blåbär, man kan hitta på värsta historian och lura folk att man har åkt på en riktig käftsmäll, jag har ett jättefint exempel här:
ddddd ganska trovärdigt va?

Men i själva verket var det bara blåbär, hallon och glass!
tttt Ingen skada skedd!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Väldigt smart!
den ska man köra med då man vill ha sympati!

2008-04-13 @ 11:14:40
URL: http://litengulkatt.blogg.se
Postat av: Sofia

hahahaha! det var verkligen trovärdigt! men det såg gott ut ändå :D
du bara ränner ner till uppsala, utan att man märker det! nu är det väl vår där? ah, så avundsjuk jag blir, när jag sitter här och ser att det snöar ute... ibland hatar jag vintern. aja, vi hörs väl så får du berätta mer om vistelsen i uppsala.

2008-04-13 @ 15:39:28
URL: http://mynameissophia.blogg.se
Postat av: Linn

Jag gillar bilderna! Kolla in min blogg: linnskrypin.blogg.se.

2008-04-15 @ 12:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0