totalt rubriklöst

Nu är rollspelen över och vardagen tillbaka. De ringde igen från körskolan och sa att min körlärare fortfarande är sjuk vilket oroar mig lite eftersom jag har uppkörningen på måndagen. Hoppas på det bästa. Johanna klarade teoriprovet idag, grattis till dig! Dessutom fick jag telefonsamtal från Ghana, det var trevligt. Vi hyrde en film idag, såg en kvart.

Idag var det grymt bra väder så jag satt i uterummet och trodde att jag blev brun, ser dock inte så mycket till resultat såhär i efterhand. Vi hade turen att få gratis biljetter till Marit Bergman på tisdag, det är jag grymt glad över! Dessutom kan man köpa biljetter till doktor kosmos för 130 spänn, inte fel! Jag och Sofia ska gå i alla fall, tyvärr hade de inte växel på burmans så vi måste återkomma med jämna pengar mañana.image78

Kommentarer
Postat av: Linn

Inte illa att få gratisbiljetter!

2008-04-17 @ 08:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0