Marit och Dolly

Idag var vi och såg Marit Bergman på Aula Nordica, hon var bra som alltid, fast det tog slut innan jag nästan hann märka att hon hade börjat. Väldigt fint med bara ett piano. Tv var där och utsåg oss än en gång till offer, jag, Johanna och Lotta backade undan men systrarna Ragna och Elsa Wennström tvekade inte att ställa upp på en intervju, strongt av dem måste jag säga. Efter Marit gick vi till rött för att massa människor, mestadels från Lottas klass var där.

När jag var med Linn i Stockholm för ett par veckor sedan såg jag att Dolly Parton skulle spela där den 13e Juni och jag vill dit! hon fascinerar mig. Kan inte låta bli att tycka att hon är bra. Dessutom är det inte alla som kan säga att de har sett Dolly Parton, hon är ändå lite av en legend och hon har inte varit i Europa på turné sedan 70-talet, så vem vet när hon kommer tillbaka nästa gång?

Kommentarer
Postat av: Linn

Ni blir ständigt utsatta för intervjuer :) Kul!

Lovisa, tar inte du studenten runt samma tid som Dolly Parton är i Sthlm?!

2008-04-23 @ 08:35:34
URL: http://linnskrypin.blogg.se
Postat av: Ragna

Kul med Dolly Parton, och jag måste nog själv erkänna att jag faktiskt tycker hon e lite bra. I övrigt håller jag helt klar med om att det är en grymm grej att ha sett henne!

Ojoj..den där tv-intervjun var ju inte såå lyckad. Jag vet inte om jag stälde upp så "frivilligt". Plötligt var jag och Elsa själva, utlämnade framför kameran med e stor mikrofon framför oss..shit!Tur att reportaget sändes sent, då det var få som såg.

2008-04-24 @ 10:27:37
URL: http://www.blogspot.com
Postat av: EllenL

Jag vill också se Dolly Parton! :D Hon verkar så härlig...

2008-04-27 @ 13:08:20
URL: http://cascadeis.blogg.se
Postat av: elsa

gammalt inlägg, gamla minnen!

Minns hur mycket ragna retade mig för det där, SÅ hemskt..



-så, varför är ni här?

-(jag) för att se marit bergman?

-ja men varför är ni här?

-(fortfarande jag) men för att se marit bergman??!

-(ragna tar över) vi hade fått biljetter...



kul att få nära på utbrott på den "tröga" reporten. Ragna tar fortfarande upp det ibland:p

2011-08-05 @ 22:00:53
URL: http://www.lillfjompan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0