Första April

Första april har nu snart passerat, utan något skämt, varken från mig eller till mig. Eller någon annan runt mig, lite småtråkigt måste jag säga. Påsklovet har också passerat, det var dock mer trevligt och händelserikt än första april.

Min kusin har gift sig, jag har varit i bygdsiljum och på umeå open bland annat. På umeå open lyckades vi både hamna på vimmelbilder och bli intervjuade på västerbottens nytt, eller rättare sagt, sara intervjuades, johanna satt bredvid och jag satt bredvid johanna (inte i bild), det var bra att sara snackade, det lät bra, jag hade bara sagt dumma saker om de hade frågat mig.

image72

Marit Bergman kunde inte komma på umeå open, vilket var synd, fast mest för lotta som hade köpt biljetten nästan enbart för att se henne. Men det var andra som var bra, vapnet gillade jag, har inte hört dom så mycket förut och those dancing days var super duper.


För övrigt har jag en till bortförklaring för att jag aldrig skriver, det är skitskumt. Varje gång jag har tänkt logga in på bloggen är det något fel på den så att det inte går eller så är det fel på internet. Det är inte tänkt att jag ska skriva tror jag. Det kanske är en övre makt som försöker säga till mig att jag ska göra läxorna istället.


Kommentarer
Postat av: sara

huva jag ser ju hemsk ut på den bilden! men kankse lite glad i alla fall... men på ett konstigt sätt :S

2008-04-02 @ 14:46:10
URL: http://smorgasvadgott.blogg.se
Postat av: Sofia

du är förlåten, men det är bäst för dig att du skriver maaaassor med inlägg nu ;) haha! var du tvungen att lägga ut bilden oxå?! lycka till imorgon på högskoleprovet!

2008-04-04 @ 18:33:40
URL: http://mynameissophia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0