Bloggkoll

Tänkte att jag kan annonsera att jag har skaffat nåt som heter bloggkoll nu medan jag väntar på att palten ska koka, det är enormt bra. Har man det så kan man se när nån man känner har skrivit någonting på sin blogg, inte fel, då slipper man sitta och kolla hela tiden på allas bloggar.

I övrigt kan jag berätta att jag idag satt på torget med massa uigmänniskor och åt kulglass med blåbär och daimsmak så ni kan vara avundsjuka! dessutom ryktas det att pappa ska köpa tårta idag!

Sist men inte minst måste jag gratulera sofia som tog körkortet idag! Grattis! du är grymt bra!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack Lovisa!!
Jag ska alldeles snart använda mig av min nya rättighet och hämta upp några vänner för att fara och grilla. SPÄNNANDE! och framförallt nervöst. Tänk om jag skulle rämma ner ett vilt det första jag gör...

2008-04-17 @ 18:06:41
URL: http://litengulkatt.blogg.se
Postat av: Sofia

det lät som en smart funktion den där bloggkollen! och glassen lät inte helt fel, men jag kan meddela dig att jag och emma köpte magnum-glass idag (på obs, under praktik-tid, eh...), så du kan oxå vara lite avundsjuk, haha!

2008-04-17 @ 18:28:25
URL: http://mynameissophia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0