15e april

Idag startade FN-rollspelen på skolan och jag är numera Lovisa Luther Queen. I övrigt var det en solig dag så jag bestämde mig för att dra på mig rullskridskorna och åka en sväng med Elvis Costello i öronen. Det gick sådär måste jag säga, lite för grusigt så det blev bara en kort sträcka, kanske lika bra annars var det bara en tidsfråga innan jag låg på marken. Det får bli senare, hursomhelst måste man ju skrapa upp knäna på sommaren men jag skjuter upp det. Jag kände ändå att jag ville vara ute i vädret så jag tog på mig skorna och sprang runt sävar skitfort! Jag vågade inte riktigt sakta ner för jag visste att om jag gjorde det och kände efter skulle jag aldrig orka hem men jag tog mig hem och kände mig grymt bra, sedan gjorde jag några armhävningar och tänkte att jag måste vara en av de mest vältränade i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Sofia

du är så himla hurtig, Lovisa Luther Queen! Haha! jag hoppas att det gick bra för er idag på FN-rollspelet. snart börjar jag jogga med dig!

2008-04-16 @ 19:09:01
URL: http://mynameissophia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0