Dagen

Idag hade jag bestämt mig för att jag skulle stanna på stan efter körlektionen, anledningen till det är att jag har insett hur svårt det är att plugga när man sitter med datorn framför tvn, är inne på msn och på bloggen. Så jag skulle plugga i stan istället, det gjorde jag. Jag gick på catarinas och köpte en macka. Där träffade jag för övrigt Annelie som skulle på bio med en som går i samma klass som en som jag gick i samma klass som förrut. När jag hade köpt mackan gick jag genom stan för att hitta ett perfekt ställe att plugga på och det gjorde jag också. Där var det helt tyst förutom fåglar i vattnet och ibland typ glada tanter med glada hundar som gick förbi.

Där satt jag enda tills jag började frysa och jag hörde en smäll, då tänkte jag, nu börjar det nog regna. Då gick jag och då såg jag också hur fruktansvärt vackert Umeå är!! Jag har alltid tyckt det men ännu mer just idag. Synd bara att det inte går att få med det snyggt på en bild om man bara har en bajsmobilkamera som jag.

Sen for jag till biblioteket och pluggade ännu mer, sen till mcdonalds och drack en kopp kaffe och sen tog jag 20.40 hem. Det var en bra dag.

En grej jag har lärt mig av pluggandet idag är att om man inte har ångest är man inte fri, då förnekar man friheten. Kan vara bra att veta.

Kommentarer
Postat av: Lotta

döktigt! smart att plugga på stan...

2007-10-03 @ 11:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0