Uppsala

Idag lyckades jag efter endel möda ta mig till uppsala, där min syster för närvarande bor. Här är det julpyntat och fint och det luktade lussebullar när vi entrade lägenheten, härlig känsla!

Jag hade en annan känsla igår som inte var så härlig, jag hade varit på ica och mamma köpte resegodis åt mig som jag skulle ha, men när jag skulle gå och sova såg jag påsen och blev så sugen åt. Det var dock inte det här som var hemskt utan det var precis innan jag åt första godisen, då skrattade jag värsta äckliga days of our lives hånskrattet för mig själv. Jag blev rädd.

Kommentarer
Postat av: Sofia

HEEEehehehehehe!

2007-12-01 @ 17:48:53
URL: http://litengulkatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0