Fredag kväll

Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag brukade älska min blogg. Nu har jag nästan gett upp den. Men idag måste jag skriva nåt. Det är fredagkväll och jag sitter hemma av ren utmattning av den här veckan. Jag tror skolan försöker ta död på mig på riktigt, men ikväll ska jag vara ledig!

Ikväll har jag alltså varit hemma och lyssnat på frank zappa och ulf lundell på lp och gjort armband. Två stycken, jag är ett stort fan av armband och jag gillar att det är så enkelt att göra dem själv, av lite pärlor eller trådar. De blir dock inte lika snygga när jag gör dem som de saga gör men man måste ju försöka i alla fall. Mycket mer än så har jag inte att säga om dagen, tyvärr. Men jag kan meddela alla som vill veta att timo raisänen ska spela på umeå open nästa år, det stod i tidningen, de är väldigt tidiga på planera! Det var nog allt..nu ska jag kolla om julgranen börjar bli klar. hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0