Fortfarande fredagkväll

Jag blir helt lycklig! Man kan hitta så mycket kul i en samling lp-skivor!  T ex 20 olika skivor med olika dansband som verkar bestå av samma personer. Någon i mitt hus, jag nämner inga namn, verkar ha lyssnat en hel del på dansband. Men ändå, om man hade levt på 70-talet så hade man kunnat gått med i schytts fanclub och köpt en grymt snygg t-shirt med ett hjärta med texten "aj,aj,aj, det bultar och det bankar" för 16:50:- ! Det är inte heller fel att kunna lyssna på boggie woogie rock´ n roll med hotel california översatt till svenska med en extra intryckt stavelse eller två.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag kan gissa vem, men nämner inte heller några namn..

2007-12-15 @ 17:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0