December

Idag var första december och det innebär mycket. Julkalendern t ex, den var hyfsad (Jag frågade nyss sara om julkalender var ett ord då sa hon "julgran är två ord" det är inte logiskt...) i alla fall jag gillade inte tjejen så mycket, hon verkade bortskämd och dum.

Vi gick på stan jättelänge och sara tappade tandkräm på uppsalas torg. Jag hade order från min mor att köpa skor OCH vinter jacka, och de som känner mig kanske vet att det ine är det enklaste både linn och sara fick genomlida det, det var lite synd om dem. Men som tack lagade jag middag till dem, det tyckte de var så gott så de ville till och med ha mer! Dessutom var det mitt eget recept! skitgott är det.

Nu sitter jag hemma hos linn och vi har nån slags liten "pluggstund" men ingen pluggar riktigt, jag sitter mest och kollar på linns bilder och chattar, tyvärr. eller jag vet inte det är roligare iaf. Jag hittade den här bilden, vacker.image43

Kommentarer
Postat av: sara

För att kommentera tandkrämen, var det ju hela tuben som hamnade på marken när jag skulle pocka upp paraplyet ur min bag där allt låg nedkastat, och tandkrämen råkade komma med upp. :P Ja man kan då gör bort sig på många sätt. Ett annat sätt är ju att gå av bussen förtidingt och sedan snabbt hoppa på igen när man hör Linn ropa NEJ! haha ja det var roligt.

2007-12-02 @ 13:49:24
URL: http://smorgasvadgott.blogg.se
Postat av: Lotta

verkar som att du har haft det bra i Uppsala! På tal om särskrivning (julkalendern...) så är vinterjacka ETT ord...!

2007-12-02 @ 20:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0